Často kladené dotazy

Informace o dopravě

Za jak dlouho dostanu svůj balíček?

Při odeslání objednávky do 14h, odesíláme balíček tentýž den. Běžná dodací lhůta pro doručení jsou 1-2 dny od objednání a zaplacení objednávky. V případě osobního odběru bude objednávka připravena max. do druhého dne od objednání a zaplacení. Stav objednávky můžete sledovat zde.

Jaké způsoby doručení nabízíte?

Na výběr máte doruční kurýrem GLS, GLS Parcelshop, Osobní odběr na výdejně.  

Jaká bude cena dopravy?

Cena dopravy je závislá na způsobu doručení. Toto neplatí v případě akce Dny dopravy zdarma nebo v případě dosažení limitu pro dopravu zdarma (1500 Kč). Osobní odběr ve výdejně je zcela zdarma.

Nabízíte dopravu zdarma?

Dopravu zdarma nabízíme v rámci akce Den dopravy zdarma nebo v případě, že vlastníte slevový poukaz. Doprava zdarma se také vztahuje na objednávky s hodnotou nad 1500 Kč.

Informace o platbě

Jaké platební metody nabízíte?

K zaplacení objednávky můžete využít platbu kartou nebo převodem na účet.

Jakým způsobem můžu stornovat platbu?

Vaší platbu můžete bez problémů stornovat do 30 min od zaplacení. Peníze za Vaši platbu budou vráceny stejným způsobem zpět. To je doba, po kterou také můžete upravit nebo stornovat objednávku. Po této době bude Vaše objednávka automaticky zpracována a předána dopravci.

Objednávky

Jak objednávat na Sarkastik.cz?

Objednávku na Sarkastik.cz uskutečníte jednoduše ve 2 krocích.

  1. Na stránce produktu si vyberete kombinaci velikosti a barvy, a počet který přidáte do košíku.
  2. Po přidání do košíku, můžete rovnou přejít do pokladny, kde vyplníte nezbytné údaje a objednávku zaplatíte vybraným způsobem.
Musím mít založený účet pro uskutečnění objednávky?

Objednávku můžete dokončit i bez založení uživatelského účtu. Stačí pouze když na stránce pokladny vyplníte údaje pro dodání. Registraci ovšem doporučujeme, nejen z praktických důvodu, ale i z důvodu slev a promo akcí, vázáných pouze na registrované uživatele. 

Koho můžu kontaktovat ohledně procesu objednávky?

Pokud byste si nebyli jisti jak objednat nebo se v tom všem tak nějak ztráceli, neváhejte nás kontaktovat buď emailem na info@sarkastik.cz nebo přes asociální sítě.

Jakým způsobem můžu zrušit objednávku?

Pokud odešlete objednávku a neprovedete platbu do 5-ti dnů, objednávka bude automaticky zrušena. 

Jak mohu sledovat svůj balíček?

Bezprostředně po dokončení objednávky obdržíte email s číslem objednávky. Pro sledování objednávky, můžete využít následující odkaz. Po zadání čísla objednávky a emailu zobrazíte aktuální stav Vaší objednávky.

Vrácení zboží a reklamace

Vrácení zboží do 14 dnů od nákupu.

Vrácené zboží musí být v původním stavu, nepoužité, s originální visačkou a obalem. V případě, že zboží nebude vráceno ve 100% stavu, budeme Vám muset strhnout částku, nutnou pro uvedení zboží do půvdního stavu. V případě, že zboží nese známi nošení, opotřebení nebo poškození, může být Vaše žádost o vrácení zboží zamítnuta.

 

Reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem přineste osobně nebo zašlete poštou na naší adresu: Textily ND s.r.o., K Žižkovu 640/9, 190 00 Praha 9 – Vysočany.

Nezapomeňte, že lhůta pro vrácení zbží je 14 dní od nákupu. Pokud se ale o pár dní zpozdíte, nebudeme se na Vás zlobit a vratku uznáme.

Reklamace

Objednané zboží neodpovídá tomu, co jste objednali? I přesto, že každý kousek, který odešleme pečlivě kontrolujeme, může se vloudit chybička. Napište nám email na info@sarkastik.cz nebo nás kontaktujte přes asociální sítě. Rádi Vám s reklamací poradíme.

Reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem přineste osobně nebo zašlete poštou na naší adresu: Textily ND s.r.o., K Žižkovu 640/9, 190 00 Praha 9 – Vysočany.

Reklamaci vyřídíme maximálně do 30 dnů.

Spolupráce

Chci větší množství triček

Vrácenéřebení nebo poškození, může být Vaše žádost o vrácení zboží zamítnuta.

Děláte trička na přání?

Pokud máte zájem o vlastní trička, napište email na info@sarkastik.cz nebo na sociální sítě. 20 triček je minimum pro zaázkovou výrobu.

 

Objednané zboží neodpovídá tomu, co jste objednali? I přesto, že každý kousek, který odešleme pečlivě kontrolujeme, může se vloudit chybička. Napište nám email na info@sarkastik.cz nebo na sociální sítě. Rádi Vám s reklamací poradíme.

Reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem přineste osobně nebo zašlete poštou na naší adresu: Textily ND s.r..o., K Žižkovu 640/9, 190 00 Praha 9 – Vysočany.

Reklamaci vyřídíme do 30 dnů.

NEWSLETTER

Každý týden nová várka motivů.
Přihlaste se k odběru novinek a k prvnímu nákupu dostanete tričko z limitované edice Sarkastik.